Повернутися на попередню сторінку

Гречаник Світлана Володимирівна
Профілі у соціальних мережах:
Спеціальність: 013 Початкова освіта
Освітньо-наукова програма: Початкова освіта
Форма навчання: денна
Тема дисертації:
«Методика формування емоційно-етичної компетентності молодших школярів засобами музичного мистецтва» (затверджена вченою радою Глухівського національного університету імені Олександра Довженка, протокол №3 від 20 жовтня 2021 р.).
Науковий керівник:
Профілі у соціальних мережах:
Список опублікованих праць за темою дисертації:
- Гречаник, С., Гречаник, Н. (2022). Емоційно-етична компетентність особистості як психолого-педагогічна проблема. Acta Paedagogica Volynienses, 1. C. 44–49, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.7.
- Гречаник С., Гречаник, Н. До питання про формування емоційно-етичної компетентності особистості: зарубіжний досвід. Наука і техніка сьогодні, 2022. (6). С. 158-166. URL: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-6(6)-158-166.
- Гречаник С., Гречаник, Н. Особистісна характеристика емоційно-етичної компетентності молодших школярів: теоретичний аспект. Наукові інновації та передові технології. Випуск № 9 (11). Київ, 2022. С. 42-51. URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-9(11)-42-51.
- Гречаник С. В., Гречаник Н. І. Мотиваційно-ціннісний компонент емоційно-етичної компетентності молодших школярів. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Випуск 3, (50). Серія: Педагогічні науки» С. 233-238. URL: https://doi.org/10.31376/2410-0897-2022-3-50-233-238
- Гречаник С. В. До питання про стан теоретичної розробленості проблеми формування емоційно-етичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень: матеріали ІІ Міжнародної студентської наукової конференції (Т.2), (Кременчук, 8 жовтня 2021 р.) Молодіжна наукова ліга. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. С. 62-64.
- Гречаник С. В. Щодо підготовки майбутніх учителі початкових класів до формування емоційно-етичної компетентності молодших школярів: практичний аспект. Всеукраїнська науково-практична конференція «Нова українська школа й підготовка вчителя до забезпечення базової середньої освіти» (Глухів 29 жовтня 2021 р.). С. 44-49.
- Гречаник С. В. Засоби музичного мистецтва у стимулюванні емоційної сфери молодших школярів. ІІ Регіональний науково-методичний семінар «Компетентнісний підхід в освіті: теорія і практика (Глухів 25 листопада 2021 р.). С. 21-24.
- Гречаник С. В. Чинники розвитку емоційно-етичної компетентності молодших школярів у НУШ. Щорічна звітна науково практична конференція здобувачів фахової передвищої, вищої освіти та молодих учених «Освіта і наука ХХІ століття: молодіжний вимір»(Глухів 14 квітня 2022 року). С. 22-23.
- Гречаник С. В. Закономірності формування емоційно-етичної компетентності молодших школярів. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні наукові розробки в галузі педагогіки та психології» (м. Ченстохова, Республіка Польща 3–4 листопада 2022 року). С. 29-32.
- Гречаник С. В. Особливості реалізації принципу наочності в процесі формування емоційно-етичної компетентності молодших школярів. Всеукраїнська інтернет-конференції молодих учених та студентів «Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти» (Глухів 9 листопада 2022 року). С. 105-108.
- Гречаник С. В., Гречаник Н. І. Музикотерапія як засіб стимулювання емоційного фону особистості молодшого школяра. ХІІ Міжнародна інтернет-конференція молодих учених і студентів «Глухівські наукові читання – 2022. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук» (Глухів 7-8 грудня 2022 року). Вип. С. 163-166.
- Гречаник С. В., Гречаник Н. І. Media text as a means of forming the emotional and ethical competence of junior schoolchildren. VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (Слов’янськ, Україна 06–07 грудня 2022 р.). C. 50-52.
- Гречаник С. В. Щодо показникових характеристик емоційно-етичної компетентності молодших школярів. ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка» (Суми 8 грудня 2022 р.) С. 25-29.
Статті у фахових наукових виданнях України з педагогічних наук
Опубліковані праці, які засвідчують апробацію матеріалів дисертації
- Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень: матеріали ІІ Міжнародної студентської наукової конференції (Т.2), (Кременчук, 8 жовтня 2021 р.) Молодіжна наукова ліга. Вінниця: Європейська наукова платформа.
- Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: вітчизняний та зарубіжний досвід» (Глухів 16 лютого 2022 року).
- Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні наукові розробки в галузі педагогіки та психології» (м. Ченстохова, Республіка Польща 3–4 листопада 2022 року).
- ХІІ Міжнародна інтернет-конференція молодих учених і студентів «Глухівські наукові читання – 2022. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук» (Глухів 7-8 грудня 2022 року).
- VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій» (Слов’янськ, Україна 06–07 грудня 2022 р.).
- ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка» (Суми 8 грудня 2022 р.).
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Нова українська школа й підготовка вчителя до забезпечення базової середньої освіти» (Глухів 29 жовтня 2021 р.).
- Всеукраїнська інтернет-конференції молодих учених та студентів «Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти» (Глухів 9 листопада 2022 року).
- ІІ Регіональний науково-методичний семінар «Компетентнісний підхід в освіті: теорія і практика (Глухів 25 листопада 2021 р.).
- Щорічна звітна науково практична конференція здобувачів фахової передвищої, вищої освіти та молодих учених «Освіта і наука ХХІ століття: молодіжний вимір»(Глухів 14 квітня 2022 року).
Апробація результатів дослідження:
Міжнародні конференції:
Всеукраїнські конференції:
Регіональні конференції:
- «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: european experience» (Польща, 12.02.22-20.03.22, 180 год).
Міжнародне стажування
Участь у заходах неформальної освіти:
Повернутися на попередню сторінку