Повернутися на попередню сторінку
Спеціальність: 013 Початкова освіта
Освітньо-наукова програма: Початкова освіта
Форма навчання: денна
Тема дисертації:
«Формування емоційного інтелекту молодших школярів у НУШ» (затверджена вченою радою Глухівського національного університету імені Олександра Довженка, протокол №3 від 20 жовтня 2021 р.)
Науковий керівник:
Профілі у соціальних мережах:
Список опублікованих праць за темою дисертації:
- Мовчан В. В. До проблеми формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів: РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2022. Вип. 50. С. 204–211. URL:https://drive.google.com/file/d/13tyjlSGYVQVAxv1icwPFgzN4x7XLNBvR/view
- Мовчан В. Педагогічні умови формування емоційного інтелекту молодших школярів. ІІ Міжнародна науково-теоретична конференція “THEORY AND PRACTICE OF MODERN SCIENCE”. Краків. Польща. 12.11.2021 С. 61-64.
- Мовчан В. Дефінітивний аналіз понять з формування емоційного інтелекту молодших школярів. Всеукраїнської науково-практичної конференції «Нова українська школа й підготовка вчителя до забезпечення базової середньої освіти». Глухів. 29.10.2021.
- Мовчан В. В. Інсценізація як засіб формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 11–12 лют. 2022 р. Запоріжжя, 2022. С. 33- 36.
- Мовчан В. В. Казкотерапія як метод формування емоційного інтелекту молодших школярів. Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 18–19 лют. 2022 р. Одеса, 2022. С. 82 -85.
- Мовчан В. В. Формування емоційного інтелекту молодших школярів в умовах війни. Proceedings of the 7 th international scientific and practical conference science, education, innovation: topical issues and modern aspects. Tallinn, Estonia, september 26-28, 2022. Р. 93 -97
- Мовчан В. В. Формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання. Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти : матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції молодих учених та студентів. м. Глухів, 9 лист. 2022 р. 2022. С. 46-49.,
Статті у фахових наукових виданнях України з педагогічних наук
Опубліковані праці, які засвідчують апробацію матеріалів дисертації
- ІІ Міжнародна науково-теоретична конференція “THEORY AND PRACTICE OF MODERN SCIENCE” (Краків. Польща. 12 листопада 2021).
- Міжнародна науково-практична конференція “Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології” (м. Запоріжжя, 11–12 лютого 2022).
- Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: вітчизняний та зарубіжний досвід» (м. Глухів, 16 лютого 2022).
- Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук” (м. Одеса, 18–19 лютого 2022).
- Proceedings of the 7 th international scientific and practical conference science, education, innovation: topical issues and modern aspects. Tallinn, Estonia, september 26-28, 2022
- Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, November 11, 2022. Vilnius, Republic of Lithuania: European Scientific Platform.
- Всеукраїнська науково-практичноа конференція «Нова українська школа й підготовка вчителя до забезпечення базової середньої освіти» (Глухів, 29 жовтня 2021).
- Всеукраїнська науково-практичноа конференція “Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти” (м. Глухів, 9 листопада 2022)
Апробація результатів дослідження:
Міжнародні конференції:
Всеукраїнські конференції:
- Міжнародне стажування «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: european experience» (Польща, 12.02.22-20.03.22, 180 год).
Міжнародне стажування
Повернутися на попередню сторінку